ROCKonstant

ROCKonstant

miercuri, 21 decembrie 2016

Domination - Pantera Tribute Band @ Club 13 Constanta, 29 decembrie 2016



DominatioN - Pantera Tribute Band @ Club 13 Constanta, 29 decembrie 2016. Orele 21:00, intrare 20 lei.

https://www.facebook.com/events/334381750274716/

https://www.facebook.com/dominationromania/

O seara de cover-uri PANTERA.






















DOMINATION - scurt interviu:

CtD: Puteti face o scurta prezentare a trupei? Veti compune pe viitor si piese proprii sau veti canta exclusiv piese Pantera?
D: Salutare. Pe scurt, dorinta comuna de a prezenta un omagiu pentru ce inseamna Pantera ne-a adus impreuna acum circa 6 ani. Nu a fost niciodata vorba de mai mult, tin minte ca ne-am adunat prima data la sala, am inceput sa cantam piesele si chimia dintre noi a functionat instant. De atunci am tinut totul intr-un mediu cat se poate de relaxat, nu ne-am setat un obiectiv anume insa ne asiguram ca fiecare concert ce il sustinem este o replica cat mai precisa a prestatiei Pantera, atat la nivel de executie cat si la nivel de atitudine.
Cat despre compozitii proprii, eu intotdeauna mi-am dorit acest lucru dar programul fiecaruia din noi ramane un impediment. Probabil ca daca ne-am seta totusi un asemenea obiectiv, rezultatul ar fi unul pe masura. Cine stie..
CtD: Ati mai cantat in CT?
D: Cu acest proiect, niciodata. Cerere a existat, din pacate nu am gasit un loc pentru a canta...pana acum.
CtD: Ce asteptari aveti de la publicul constantean?
D: Nu cred ca avem asteptari, fiecare din noi a trecut prin suficiente experiente cat sa ne concentram mai intai asupra a ce avem de facut. Venim sa ne distram impreuna, sa aducem un omagiu, sa sarim de pe scena, sa cantam impreuna. Va fi la fel de minunat, si daca sunt 20 de oameni si daca sunt 2000 :)
CtD: Cum credeti ca putem sprijini/creste miscarea rock/metal din Constanta si nu numai?
D: Asta e un subiect tabu si s-au scris o groaza de articole pe aceasta tema. Evident, orice comunitate are nevoie in primul rand de auto-sustinere. Asta nu inseamna ca unicul mod de a sustine este de a plati bilet la un eveniment, sigur ca e cea mai optima solutie dar nu este intotdeauna si cea mai practica. Sunt o groaza de metode prin care poti sustine acest fenomen muzical, poti promova (cu mai mult decat un share totusi), poti scrie, poti imparti flyere, poti promova trupele in sine, poti ajuta colegii din domeniu, sunt n si n variante. Trebuie doar sa vrei sa faci asta si nu neaparat pentru ca ai ceva de castigat in acel moment...castigul este cel pe termen lung, e ca o investitie.
CtD: In final, adresati cateva vorbe publicului care va veni sa va vada.
D: Asa cum am spus mai sus, fiecare concert Domination este o experienta comuna, nu exista bariera intre noi si public. Abia asteptam sa ne vedem pentru prima data la Constanta si sa cantam impreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu